İSTEK Acıbadem Okulları


İSTEK Acıbadem Anaokulu olarak kuruculuğunu yaptığımız ‘’Healthier Together/Birlikte Daha Sağlıklı’’ konulu eTwinning projesine başlıyoruz. Kurucusu olduğumuz projemizin Yunanistan’dan bir kurucu ortağı ve Uluslararası birçok yabancı üyesi bulunmaktadır.

Projemizde 12 farklı ülkedeki: Türkiye (10), Yunanistan (12), Romanya (5), Polonya (2), Italya (3), Fransa (1), İspanya (1), Slovakya (1), Slovenya (1), Gürcistan (1), Hırvatistan (1), Çek Cumhuriyeti (1) anaokullarından 5-6 yaş arasındaki öğrenciler ve bu ülkelerde eğitim veren 39 öğretmen yer almaktadır.

eTwinning Uluslararası Projemizin amacı Fiziksel sağlık , mental sağlık ve dijital sağlık üzerine yoğunlaşarak öğrencilerimizin evrensel görüşe ulaşıp kendi sağlıklı rutin ve sağlıklı yaşamlarını inşa etmeleri, bu bilinci günlük yaşamlarında da aktif olarak kullanabilmeleridir. Yıl boyunca sürecekolan projemizde sağlıklı bir birey olabilmek ile ilgili çeşitli aktiviteleri dersimize entegre ederek öğrencilerimizle birlikte multidisipliner alanda daha aktif olmayı amaçlıyoruz. UNESCO’nun evrensel sağlık bildirgesinden ve amaçlarından proje boyunca yararlanacağız. Projemizde web araçları kullanılarak dijital etkinlikler yapılacak, açık havada ve doğada etkinlikler uygulanacak, işbirlikçi etkinliklere değer verilecek ve öğrencilerimizin çalışmaları çeşitli platformlarda (Sosyal Medya) paylaşılacaktır.

As ISTEK Acıbadem Kindergarten, we are embarking on an eTwinning project titled 'Healthier Together/Birlikte Daha Saglikli.' We have founded this project, and it brings together kindergarten students aged 5-6 from 12 different countries, including Turkey (10), Greece (12), Romania (5), Poland (2), Italy (3), France (1), Spain (1), Slovenia (1), Georgia (1), Croatia (1), and the Czech Republic (1), along with 39 teachers from these countries. Our eTwinning International Project is designed to concentrate on physical health, mental health, and digital health, with the objective of developing students' own healthy routines and actively implementing this awareness into their daily lives. This project will span the course of a year. Within our project, we are integrating various activities related to becoming a healthier individual into our lessons, aiming to engage in a more interdisciplinary approach. We will be using UNESCO's Universal Declaration on Health as a guiding framework. In this project, digital activities will be conducted using web tools, and we will place value on outdoor activities and collaborative endeavors. The work of our students will be shared on various platforms, including social media.