Yemek Hizmeti Esasları
2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı yemek ücretlerimiz aşağıdaki gibidir.
KAYIT İŞLEMLERİ VE ÖDEME SİSTEMİ
Yemek kayıt ve ödeme işlemleri aşağıdaki yöntemlerle yapılır.
Online Ödeme > Okula gelmeden de kredi kartı ile online olarak pesin/taksitli kayıt yapılabilir. Online ödeme için info@abcgurme.com.tr mail adresine talep iletmeniz halinde tarafınıza link gönderilir. Peşin ödemede 22 Haziran 2018 tarihine kadar %6, 23 Haziran 2018 tarihinden itibaren %4 indirim yapılır.
Bankaya Havale/EFT ile ödeme > ABC Gurme hesaplarına havale/eft yoluyla ödeme yapıp dekontu info@abcgurme.com.tr adresine göndererek kayıt yapılabilir. Peşin ödemede 22 Haziran 2018 tarihine kadar %6, 23 Haziran 2018 tarihinden itibaren %4 indirim yapılır.
Kampüslerdeki Kayıt Masalarına Ödeme > Kampüslerde açılacak ki ABC Gurme kayıt masaları hizmet vermeye devam etmekte olup okulların açılışına kadar açık kalacaktır. Peşin ödemede 22 Haziran 2018 tarihine kadar %6, 23 Haziran 2018 tarihinden itibaren %4 indirim yapılır.
Yemek kayıtlarının okulların açılışına kadar tamamlanması gerekmektedir.
Kredi kartı ile ödemelerde en fazla 9 taksit yapılır.
Kardeş öğrenci indirimi her bir kardeş için %5’tir. Kardeş indirimi her iki kardeşin de yemek hizmeti alması durumunda geçerlidir.
İPTAL ve İADE İŞLEMLERİ
Yemek zorunlu seviyede (Anaokulu, 1.-4. Sınıflar) isteğe bağlı olarak iptal ve iade işlemi yapılmaz.
Okuldan kaydı silinen öğrencilerin yemek ücreti hizmet alınan süre düşülerek iade edilir.
Okuldan kayıt silinmesi durumu dışındaki tüm iade işlemlerinde %10 ücret kesintisi uygulanır.
5. sınıf ve üzeri seviyelerde yemek iptal talepleri; okul yönetiminde bulunan Yemek Hizmeti İptal Talep Formu doldurularak, her aybaşında İSTEK Okulları Genel Müdürlük değerlendirmesi ve onayı ile yapılır. Hesaplama, talepte bulunulan ayın sonu itibariyle yapılır. her aya ait iade listesine ait iadeler, takip eden ayın ilk haftasında yapılır.
Yemek ücreti MEB’in belirlemiş olduğu öğretim yılının tamamını kapsamaktadır. Bu dönemdeki gün sayısında oluşacak artış ya da azalışlar ücretlendirmede değişikliğe neden olmaz.
31 Aralık itibari ile kayıt silinmesi haricinde iade işlemi alınmayacaktır. Raporlu öğrencilerin sene başında Eylül ayı içerisinde raporlarını sisteme işletmeleri gerekmektedir.
Tüm faturalar aylık olarak öğrenci adına düzenlenerek e-fatura formatında gönderilir.
Yemek hizmetlerimizle ilgili detaylı bilgi için tıklayınız...