AMACIMIZ

 AMACIMIZ;

  • Öğrencilerin ilgi ve yeteneklerini geliştirerek onları hayata ve üst öğrenime hazırlamak,
  • Öğrencilerin, sevgi ve iletişimin desteklendiği gerçek öğrenme ortamlarında düşünsel becerileri kazanmalarına, yaratıcı güçlerini ortaya koymalarına ve kullanmalarına yardımcı olmak,
  • Öğrencilere bilgi yüklemek yerine, bilgiye ulaşma ve bilgiyi kullanma tekniklerini öğretmek,
  • Öğrencileri bilimsel düşünme, araştırma ve çalışma becerilerine yöneltmek,
     

ÖĞRENCİLERİMİZ YAPILAN AKADEMİK ÇALIŞMALARLA; 

  • Anadilini etkin ve verimli kullanma, İngilizce’yi anadili gibi öğrenme, Soyut kavramları somutlaştırma,
  • Matematiğe karşı olumlu tutum geliştirme, Matematiği günlük hayatta kullanabilme ve hayatın matematik olduğunu anlamlandırabilme,
  • Bilim dallarına ilgi duyma,
  • Sanat dallarını tanıma, Öğrendikleri her bilgiyi özümseme, Kitap analizi yapabilme gibi akademik becerileri edinirler.
     

ÖĞRENCİLERİMİZ KULLANILAN YÖNTEM VE TEKNİKLERLE;

  • Özgüveni yüksek,
  • Bilgiye odaklı ve meraklı,
  • Sorgulama becerisi edinmiş,
  • Dilini en doğru şekilde kullanan,
  • Haksızlıklar karşısında durabilen,
  • Toplumsal kuralları bilen,
  • Farkındalığı yüksek bireyler olarak yetişirler.
     

NEDEN İSTEK’Lİ OLMALIYIZ?

  • EN; BAŞARILI İYİ BİLİNÇLİ OBJEKTİF DUYARLI YARATICI OLMAK İÇİN İSTEK’liyiz. YA SİZ?
     

AKADEMİK ÇALIŞMALAR

  • Tam öğrenme yöntemi ile yapılandırmacı yaklaşıma uygun ders içerikleri,
  • Bireysel öğrenme,
  • Çoklu zeka,
  • Yabancı dil eğitimi,
  • Etüt ve takviye çalışmaları,
  • Bire-bir çalışmalar,
  • Grup çalışmaları,
  • Dönüt-düzeltme,

ÖĞRENCİLERİMİZ YAPILAN AKADEMİK ÇALIŞMALARLA;

  • Anadilini etkin ve verimli kullanma,
  • İngilizce’yi anadili gibi öğrenme,
  • Matematiğe karşı olumlu tutum geliştirme,
  • Matematiği günlük hayatta kullanabilme ve hayatın matematik olduğunu anlamlandırabilme,
  • Bilim dallarına ilgi duyma,
  • Sanat dallarını tanıma,
  • Öğrendikleri her bilgiyi özümseme,
  • Kitap analizi yapabilme,

Gibi akademik becerileri edinirler.

KULLANILAN YÖNTEM VE TEKNİKLERLE;

  • Özgüveni yüksek,
  • Bilgiye odaklı ve meraklı,
  • Sorgulama becerisi edinmiş,
  • Dilini en doğru şekilde kullanan,
  • Haksızlıklar karşısında durabilen,
  • Toplumsal kuralları bilen, farkındalığı yüksek,

Bireyler olarak yetişirler.

ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME

  • Ders ve etkinliklere katılım gözlem formları, grup çalışmaları, akran değerlendirme çalışmalarının yanı sıra
  • Kazanım izlemeler
  • Vitamin eğitim (4.sınıf)
  • Cambridge sınavları (3. ve 4.sınıf)
  • Yazılı sınavlar (4.sınıf)
  • Kazanım karnesi (1, 2 ve 3.sınıf) uygulamaları ile öğrencilerin akademik başarıları takip edilir.

OKULDA SOSYAL HAYAT

  • Kulüp Çalışmaları
  • Belirli Gün Ve Hafta Kutlamaları
  • Değerler Eğitimi
  • Milli Bayram Kutlamaları
  • Akademik Geziler
  • Şehir Dışı Geziler
  • Oyun Grupları
  • Söyleşi Ve İmza Günleri
  • Aylık Veli Bültenleri
  • Duvar Gazetesi
  • Sosyal Sorumluluk Projeleri
  • Ders Dışı etkinlikler&eğlenceli saatler
  • Gezi-gözlem-inceleme-aktivite-yardım kampanyaları.

 

1.SINIF

  • Renklerle Dans

  • Becerikli Eller

  • İki Dil İki İnsan

  • Yazım Aynamdır

 

 

2.SINIF

  • Zekanın Sınırları

  • Şiire Yolculuk

  • Renklerle Dans

  • Becerikli Eller

  • İki Dil İki İnsan

  • Yazım Aynamdır

  • Oyuncak Atölyesi

 

 

3.SINIF

  • Zekanın Sınırları

  • Oryantiring

  • Renklerle Dans

  • Becerikli Eller

  • İki Dil İki İnsan

  • Yazım Aynamdır

  • Oyuncak Atölyesi

  • Bahçe İşleri

  • Yazar Atölyesi

  • Matematik Kulübü

  • Speed Stack

4.SINIF

  • Oryantiring

  • Renklerle Dans

  • Becerikli Eller

  • İki Dil İki İnsan

  • Bahçe İşleri

  • Yazar Atölyesi

  • Matematik Kulübü

  • Speed Stack

  • Bilimin Kaşifleri